Google Analytics ir Tag Manager – kas tai? Investuojant į savo interneto svetainės lankomumo bei žinomumo skatinimą, iškyla natūralus poreikis įvertinti skirtingų reklamos šaltinių efektyvumą.
„Kiek lankytojų į svetainę atvedė skirtingi reklamos šaltiniai?“. „Kiek laiko lankytojai iš skirtingų reklamos šaltinių praleido mano internetinėje svetainėje, kokius puslapius ir kiek laiko peržiūrėjo, kokius veiksmus internetinėje svetainėje atliko?“. „Kokią pinigų sumą mes uždirbome iš reklaminės investicijos į interneto svetainės reklamą?“.
Šie ir panašūs klausimai yra labai reikalingi ir aktualūs SEOcandy.lt specialistams. Atsakymas tikrai paprastas – įdiegti unikalų Google produktą. Google Analytics – tai Google korporacijos sukurta internetinių svetainių ir mobilių aplikacijų efektyvumo sekimo ir analizės platforma. Ji kaupia duomenis apie visus svetainės, mobilios aplikacijos lankytojų (vartotojų) srautus, jų kilmę, išbuvimo internetinėje svetainėje ar mobilioje aplikacijoje laiką, internetinės svetainės puslapių peržiūras, atliktus veiksmus. Šiuos ypatingai vertingus duomenis pateikia dinamiškose ataskaitose, kurios papildomai pritaikomos pagal konkrečius poreikius, kuriuos padiktuoja verslo specifika.
Google Analytics platformos unikalų kodą galima įdiegti jūsų internetinėje svetainėje atskirai arba naudojantis Google Tag Manager platforma. Google Tag Manager – sistema skirta pažengusiems vartotojams ir yra skirta ne tik Google Analytics kodo įdiegimui, tačiau ir sudėtingesnių rezultatų stebėjimo kaupimui ir analizei, bei kitų Google bei trečiųjų šalių produktų įdiegimui.
Jei sudomino platesnės galimybės pažinti savo verslo potencialių klientų auditoriją ir perkelti duomenų analizę į aukštesnį lygį, susisiekie su SEOcandy.lt specialistai.
Tinkamas sprendimas – tai SEOcandy.lt Google produktų diegimo klausimais suteikiamos konsultacijos!